Şarkı Sözleri,Sitemize Hoş Geldiniz,19 Kasım 2017
Beğen 0

Sansar Salvo - Acı Kahpe


Sanar Salvo’nun “Şimdi Şans” isimli albüm çalışmasında yer alan “Acı Kahpe” isimli şarkısını dinleme sayfasındasınız.
Sansar Salvo – Acı Kahpe Şarkı Sözleri;

 

Naber acı kahpe?
Bana acı kahve
Sana sütlü kahve
Naber acı kahpe.
Naber acı kahpe?
Sana acı kahve
Sana sütlü kahve
E naber acı kahpe.

 

Kafası kaçık hepiniz gibi.
Paranoyak ve de kaçık.
Açılımı kaç olayın aç olanı.
Ama nasıl? Kafasına hava basıp basamağı imzaladı.
Eline geçen herşeyi harcamadı bile.
Bunu bil ve yoldan çekilene iki kere iki geri gelir iki denemede.
Sansi Salvo kafiyesi Türk Rap’inde üst düzeyde.
Full ego. Kafan iki kere eleştirsin keko.
Full homo düzlemi ve de koko. Ya mokoko? He mokoko.
Demo yolla. Kimisinin hedefinde himalaya iki yaka gelemedi bir araya.
Gelir bir araya girer her araya. Bu da böyle.
Sendikayı iyi dinle. Vicdan azabı istersen Afrika’yı iyi izle.

 

[Nakarat]
Sabah sütlü kahve zaten acı kahpe. Herkes herşeyin peşinde.
Böyle işe gerek var mı be? Çarpıtır sözlerimi elli tane *bne.
Eski albümlerimi dinle. Yaşadıklarımı istiyosan kelimelerimi izle.
Yapıcaklarımı bekliyosan merakla bekle. Diplomasi istiyosan as takım
yedekte. Demagojiyi seviyosan ağzını kilitle bence ince hep detaylar önce yıllar önce.
Sonuçta kaderi geriye dönünce değişmiyor.
Bi çoğumuz mezardayız gidince. Hedefine bi ulaşamamış insanlar neticede.
Mizah bile kara mizah acımasız mizah. Acıkanın acınası hali
Türkiye’ye dizayn. Nerdeyiz lan. İsmimiz var mı? Var.
Kinleyiz lan! Ve borcu inmeyiz lan!

 

[Nakarat]
Bitmeyen kış, net bi alkış koptu bak bilinci hep kapanmış. Hep yalanmış.
Boş koyan iş açtı başına. İnsanlarda haklı. Başlayan felaketin
ifadesiyle farklı. (Aynen) Hakaretiyle aynı. Ziyadesiyle haklı hemde
kötüler hep kazandı. Haz almayan bundan yeraltını baz aldı.
Kazanmayan bıraktı, kazanansa yaktı. Her anlamda yak. Tarakla başını
önce sonra bunla, (Sonra bunla,sonra bunla) incelen merakla.
İstanbul bi dağ ceset. Benimle dans et. Harcanan ton orduyu dürbününle
göz et. Etrafına göz at. Yakındakini iste. Duvarlarda tek düşünce tabii ki nefret.
Şarkı sözlerinle hapset. İnsiyatifinle terk et.

 

Sansar Salvo dinle..

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz

*