Şarkı Sözleri,Sitemize Hoş Geldiniz,23 Haziran 2018
Beğen 7

Caner Kızıl - Olaylar Olaylar


Caner Kızıl – Olaylar Olaylar Şarkı Sözleri;

 

Yakaladın yakaladın
Daha da kovalama sıkıldım artık benimle oynama
Bu da mı gol değil
Dağlara taşlara
Bakıcaz artık
Önümüzde ki maçlara

 

Sana göre hain de bendim
Zaten zalimde bendim
Eyvallah…

 

Dal sarkar kartal kalkar
Hazırsa herkes kalksın kollar
Hep bizi mi bulur arızalar
Hayaller hayatlar
Olaylar olaylar

 

Bi türlü bitmedi egoları falan
Koymuş ayrılık sıkıntı bundan
Rövanşı istermiş o iş yalan
Güreşe doymuyor yenilen pehlivan

 

Sana göre hain de bendim
Zaten zalimde bendim
Eyvallah..

 

Caner Kızıl – Olaylar Olaylar Dinle..

♥♥♥Önerilen Şarkılar♥♥♥

Yorumlar

  1. gulcan dedi ki:

    çok güzel arkadaşlar beğenin yorum yazın olaylar olaylarrrrrrrrrr

  2. gulcan dedi ki:

    çok güzel ezberledim egolu olanlar beğensin lütfennnnnn

Yorum Yaz

*