Keişan & Ben Fero - Kim O

Keişan & Ben Fero – Kim O Şarkı Sözleri;

 

Hiç pişmanlık duymuyorum yaptıklarımdan
Bana haber verin artık cebime kattıklarımdan
Herkes bahsedebilir sokakta olamadım bi’ bok

 

Bana bunu anlatmayın artık
Doldurun kadehimi ama
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)

 

Keişan
Yetemiyo’ hiçbi’ şey artık, istiyorum moruk daha fazlasını
İstediğimi veriyorum size, bi’ nevi kafamdaki mağazamdasınız
Yalakasınız, sinerjiniz güzel, dikkat edin yağ damlamasın
Emin ol imkansız dostum, mermerimize kar yağmaması

Sarı, siyah sorun değil, ama olucak Lambo’m (Lambo’m)
Parasını peşin ödeticem’ alıcam’ yan yol (yan yol)
Modanızı yaratıcam’ Gucci olucak tam bol (tam bol)
Bi’ varsak, bi’ var yok, bi’ Berlin, bi’ Bangkok (kok)
Hayalimin peşindeyim, söyle nasıl yapalım? (nasıl)
Evim Ankara ama şimdi batı yakası (batı)
Sorun para değil sürtük, sorun bakış açısı
Bi’ varsak, bi’ var yok (yok), bi’ fayton, bi’ Lambo

 

Hiç pişmanlık duymuyorum yaptıklarımdan
Bana haber verin artık cebime kattıklarımdan
Herkes bahsedebilir sokakta olamadım bi’ bok
Bana bunu anlatmayın artık
Doldurun kadehimi ama
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)

ÖNERİLEN!  Kerem Köse - Bir Yüksek Uçurum

 

Ben Fero
Keişan ve de Ben Fero, bro what’s up?
Perişan olur hani bizlere çarpan
Deldik dağlar, bilirsin aslan
Tutmam pas lan, kollar taştan
Sen bize kesil aslan (hop )
Mumble’ım eşik atlar (yok)
İlk işten patlar (bom)
Ben Fero yeni başlar (bitch)
Tartaklarlar basmazsan (bas)
Sen barfiksini aksatma (ha)
Aşarız kardeş Karpatlar (aş)
Konyağı bana da bi’ paslarsan (pas)
Bardaklar yok (yok)
İçeriz taslardan (iç)
Çıktık ormandan (çık)
Yandı bu ortamlar (cos)
Dolar, Euro, ateş bro artık ancak kamboç (kam)
Füze havan falan tamam yok sis atmak lan oç (oç)
Karın, gurul, gurur, koçum hadi kiraz falan koy (koy)
Sarı, siyah, uyar bana, çözsün Keişan Lambo (key)

 

Hiç pişmanlık duymuyorum yaptıklarımdan
Bana haber verin artık cebime kattıklarımdan
Herkes bahsedebilir sokakta olamadım bi’ bok
Bana bunu anlatmayın artık
Doldurun kadehimi ama
Kapı çaldı kim o?
Kapı çaldı kim o? (kim o, kim o)

 

Keişan & Ben Fero – Kim O Offical Audio..

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz